Today.



Blev att dra ner på stan där jag mötte upp Kakan. Det var inte igår! Vi har blivit lite halvkassa på att ses på senast tiden, men det ska det bli bättring med! Hon skulle på mobiljakt och efter mycket om och men så köpte son en samsung galaxy S hos Mobilrep, kanonsnygg :)
Mimmi anslöt sig även hon och det blev en runda på stan, eller H&M ska vi väl säga. Efter det så drog vi upp till NC och sola eftersom det inte gick ligga ute och sola förut pga av all blåst. Fick bli en 18 minutare i ett supertan.

Hemma igen. Ledsen och arg som satan, inte bara över mina jävla pengar som jag inte fått så jag inte kommer kunna betala hyran, utan även lite annat. Är inte hyran betald imorgon så finns det risk för att jag får flytta, eftersom jag har korttidskontrakt. Sitter i en väldigt jobbig sits just nu :/

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för idag, puckon! ;D <3

2011-05-30 @ 18:57:35
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack själv :D Pudret va såå bra föresten ;)<3

2011-05-31 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0