storm.

Med tanke på att, även fast det är soligt och varmt, blåser storm ute så är det nästan så man inte vill gå ut alls idag.
Jag ska istället ta hand om hemmer och sedan gosa ner mig i soffan med min prinsessa och kolla på film/serier hela dagen :)




Kollade för övrigt på Iron Man igår hemma hos Patrik och damn, bättre än vad jag trodde. Jag hade nog lite förutfattade meningar om den filmen, att den skulle va superlarvig osv, men den motbevisade mig! Om ni inte sett den...se den! Blir nog att kolla på 2:an ikväll eftersom vi inte orkade med det inatt.

Robert Downey jr, klockren skådis! :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

såg båda dom på bio tror jag! ;O

2011-05-23 @ 18:34:56
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0