Solning & fotboll.

Dra arslet i gatan vad jag är trött nu efter 6-7 timmar ute i det superfina vädret!  Mötte ju först upp Mimmi vid 11, så då la vi oss i Wasaparken. Blev massa prat och skratt som vanligt och ja, analyser av andra männsikor haha. Använde även min Tanning Oil idag och den hjälpte solen med att ge oss en snygg bränna :)





Runt halv tre började vi knalla Mimmi hem och jag stack hem till bror en kort stund. Hamnade sedan i Folkparken där min man och hans vänner,- Keke, Tommy, Chris och Kleist, spelade fotboll :)  Medans dom spela så åt jag en god sallad och försökte vara en opartisk domare vid vissa tillfällen, haha.


En Tommy :)


Keke, Tommy och Kleist.


Ett styckte skjutande Patrik




Siiiiicka fotbollshunkar!





Toppendag!!!


Nu känner jag att jag skulle behöva få i mig lite mer vatten, samt lägga mig på soffan en stund och återhämta mig från värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0