Smarteyes

Tog mig i kragen idag och gick faktikskt till Smarteyes där jag kollade upp synen, hade även fått en erbjudande grej av Zarah så jag behövde endast betala 95;- istället för 295;- !!  Det var som jag trodde; översynt vilket bidrar massor till huvudvärken jag får när jag läser en bok eller sitter vid datorn. Så hon rekomenderade läsglasögon för min del för att slippa problemet och ja varför inte?  Behöver ju inte alltid gå runt med dom och jag kan nog se till att jag ser helt ok ut iallafall i dom ;)  Ska tillbaka till butiken imorgon och prova ut ett par bågar. Funderar rätt starkt på ett par i  Ray Ban Wayfarer modell, knallröda! "Neeeerdbrillor" Superläcket ju ;)


Bild Någon sånt, fast med vanligt glas i då såklart.


Kommentarer
Postat av: Karin

Har ju sagt det!

Översynt, som mig. :)

Ska vi bilda klubb?

2011-05-26 @ 22:43:59
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0