Oh sunny day!

Heeelt underbart har det varit ute idag, som nog resten av Norrköping har märkt av, haha :P
Stekande het sol och klarblå himmel. Dagen började med Af lite snabbt och sen blev det solning i Vasaparken tillsammans med Kakan, där vi båda fick en fin färg.  Låg där i nåra timmar för att sen dra iväg och käka lite.


Ett Karin


Ett par blekfeta lår samt ett par jeansklädda ben :D



När jag vinkat Kakan adjö, så gick jag ner till Patrik. Han hade stora problem med att komma in i duschen som alltid, haha så jävla knäpp! Men när han väl var färdig med allt så kila vi upp till Folkparken där vi la oss på en filt och pluggade lite teori...men det sluta med att vi hamna på Heléns körskola, gjorde några prov och sen gick han hem till Bulten för att fortsätta deras lan och jag knalla hem. Så nu har jag diskat och ska snart sätta igång med maten.






Patrik är snäll som lånar ut sin lägenhet ikväll så jag kan få nåra fler timmar sömn än bara tre, som inatt ;P
Esmet är inne på dag 3 nu och verkar INTE ha några större planer på att lugna ner sig. Haha saaatan i gatan vad jobbigt och frustrerande det måste vara att gå runt ådär kåt hela tiden och ingen kan göra nåt åt det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0