Natti.

Har hållt på och styrt här hemma hela kvällen. Flyttat fram och tillbaka och fixat! Haha det börja med att jag skulle byta gardiner, sen gick det av bara farten ;P
Men nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min bäbis och kolla på Tusenbröder (Ja, jag börjar på ny serie varje kväll, haha).

Hittade förresten ett jättefint, högt och "välutrustat" Klätterträd som jag funderar på att köpa till tjejerna;

Kommer härifrån.   170 cm högt, perfekt så dom får busa och klättra massor! Fanns ett som är 235 cm, men att...det känns lite för vilt ;D  Skitsnyggt iallafall, så blir till att spara ihop några kronor och maila hon som säljer dom.

Aja, en dag imorgon med! Godnatt.


Kylskåpskall kebabrulle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0