Lillbebis

Hemma igen efter en riktigt trevlig eftermiddag ute hos Karin i Ö.ryd! Det bjöds på fika, massa prat och skratt :)
Haha rätt galen åktur ut dit...även hem, men jag och Thess klarade det fint, haha. Jävla gnisslig vindrutetorkare bara! Vi planera även in en ridtur (Karin har islänningar, precis som Thess) om 5 veckor när vi ska hämta hem lilltösen, så det kommer bli supermysigt, samt Ekenäs om två helger.


Så kommer vi till det som själva besöket handla om; Missebebis!
Både jag och Thess smälte totalt när vi fick se dom små, man kan inte göra annat. Helt otroligt söta är dom och jag hade lust att ta hem båda två, haha. Men till slut kunde jag bestämma mig och jag fastna för denna tjej:








Hon är ju förjäkla söt! Fastna för henne direkt, precis som med Esmet

Hon pratar massor och har sån fin teckning. Tror verkligen att dom kommer passa fint ihop.
Längtar som tusan tills hon får komma hem hit.


Tack Karin för en jättefin eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0