Jävlar i havet.

Haha, jag måste ha somnat sittandes i soffan förut och sedan sovit typ två timmar, för jag vakna nu het förvirrad!
Har iallafall gjort mig lite mat och såg även att Arsenal vann mot Man U med 1-0, såååååjaaaaa!!!♥

Igår så var det ju delade meningar om vad vi skull hitta på med tanke på vädret. Jag knalla hem till Patrik, köpte med mig potatissallad och supergoda fördiggrillade revbenssjpäll! Drack lite vin och cider till det och kollade även på SOA. Sen där nånstans bestämde vi oss för att dra dit några vänner, och så blev det. Thess, Bob, Östergötland, Aho och Jonte kom förbi, drack gott, skratta till tusen och ja, bara hade allmänt kul. Tusen tack för en fin kväll!


Haha Chris (blonda snubben) ser otrooooligt road ut!





















Vi avslutar med en fin bild på mig och älskling. Den enda av väldigt många, som togs några timmar innan ;P



Finns fler bilder, men har blivit ombedd att inte lägga ut vissa ;)
Det var en lagom sju kväll, på många sätt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0