HAircut.

Saaatan istaan vad trött jag är! Snart dags för mig att knalla ner till "mitt andra hem" för att sova där inatt igen. Haha just nu sitter Esmet och skriker på en grannkatt ute på balkongen.

Idag så blev det ju till att knalla ner till Af för att hämta lite papper, sen mötte jag upp Mimmi för en 22 minutare på NC. Dom hade nya rör och det märktes ;P Efter det så gick vi ner till min frisör för att beställa klipptid!! Haha jag fick världens damp på mitt hår innan jag skulle dra hemifrån så jag skrek ""#"¤@£$£!!!# FAAAAAANNU ÅKER SKITEN BORT!!!!" Så att ja, nu finns ingen återvändå, det blir att klippa av en bra bit! Älskar att ha långt hår, men till slut så finns det inget kul att göra med det iallafall och nu på sommaren kan det nog vara skönare med kortare hår. Kommer såklart bilder på resultatet imorgon :)


Bye bye långa håret :)

Ae men packa lite grejer och pussa Esmet godnatt då! Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0