Glee.

Märks att det har varit söndag. Jag har endast städat, diskat och sedan så fick det bli att börja på en ny serie. Denna gång fick det bli Glee, helt ok. Haha snart finns det inget mer jag kan titta på med tanke på att jag sett det mesta!


Råkade visst somna till förut också, runt kl 18-19. Vaknade 20:40 i ren panik och insåg att jag måste hinna ner till Ica innan det stängde, haha. Men jag hann. Kul det blir att försöka sova inatt nu då -.-
Avslutade även pecis ett låååångt samtal med min mor (även pappa på ett hörn, hah han tjyvlyssnar!). Alltid lika skönt att få prata av sig och dom där två är ju så knäppa! Pratade även lite om midsommar och sånt. Får se hur det blir :)

Men men, jag ska väl gosa ner mig med vilddjuret och försöka somna. Blir att gå upp tidigt imorgon. Såg att det skulle bli bra väder, sol och varmt, så ska nog lägga mig i Wasaparken och sola. SKÖN......T!
G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0