Fläskläpp.

Skitkväll, skitfilm, frustration, tråkig väg hem och så avslutar vi kvällen med en fläskläpp som min kära tös gav mig, och jävlar i havet vad ont det gör! Jo jag vet, mycket snack om cheyen, men hon är min bättre hälft, hon gör mina dagar och hon är så fruktansvärt korkad!

Jag skulle böja mig ner för att plocka upp nåt hon hade haft ner, och då bestämmer sig puckot för att hoppa upp precis samtidigt...så hon träffar min käke med sitt klotrunda huvud så jag biter ihop tänderna, får läppen imellan och där av fläskis! Tackar för den, supersmidiga damen♥

Nu ska jag försöka lugna ner fanskapet som leker orkan i sängen, kolla på film och sen sova! Godnatt mitt herrskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0