europa league superlive onsdag.

Tjofräs!

Tusan sicken fin kväll jag haft med min älskade.  Hade ju planer på att ligga hemma hela dagen och glo på film, men så fick jag en inbjudan till middag och en löprunda efter det och det tackar man ju inte nej till! Så jag slängde på mig träningkläderna, packade väskan och gick ner till Patrik :)  Det bjöds på Potatis, biffar och rödvinsås,- supergott! Dock så sket det sig med löprundan, då vi kände för att mysa ner oss i soffan efter maten, och längre än så kom vi inte under kvällen, haha. Eller jo, jag tog en dusch och sen knalla vi bort till Netto för att unna oss lite gott. Rsten av kvällen så har vi bara legat i soffan och kollat på Europa league superlive Onsdag med Patrik Ekwall och grabbarna, hah alltid lika kul! :D Porto vann förresten!
Tack min fina för en underbar kväll♥


Nu när jag kom hem så möttes jag av en gaaalet kelsjuk liten dam som genast börja prata och ville bli upplyft. Så nu har vi gosat ett tag och nu har hon bestämt att vi ska bygga kojor,- en bland kuddarna och en under täcket! Haha hon är för söt :) Så jag säger väl godnatt!


Som sagt, att bygga kojor, överallt, är en favorit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0