Chili&wok

Redo för att kila ner på stan. Där möter jag upp Zarah och så tänkte vi käka lite på bästa stället, Chili&wok!







Btw, jag ogillar henne skarpt ibland! Hade varit lättare att skaffa en unge än att ha Esmet vissa gånger, haha.

Kanske inte ser så himla högt ut, men det är det!
Hon brukar sköta sig perfekt när hon är ute på balkongen ensam. Denna gång vände jag ryggen till 2 sekunder, och sen såg jag hur hon smyger runt ute på fönsterbläcket;P Sia (katten under) satt precis likadant och ropa på Esmet, så hon vägra ju komma tillbaka när jag ropa på henne. Fick plocka henne fönstervägen, men det gick ju bra det också! Nu har hon suttit och skäms bakom gardinen i fönstret ett bra tag, haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0