At P's Place.

Bestämde mig för att sova hos Patrik inatt igen, även fast tösen har lugnat sig en aning. Dock så har hon mest legat och sovit under dom timmar jag varit hemma nu på eftermiddagen/kvällen, och känner jag henne rätt så blir det ett jäkla liv inatt, haha. Jaaa, tyck att jag är elak mot missen som lämnar henne om nätterna, men hon klara sig. Hon tänker inte ens på att jag inte är där, hon har fullt upp med annat. Tror ni som har/haft okastrerad honkatt vet vilket helvete det är, både för en själv och framför allt katten! Blir att spara ihop lite pengar för att sen köra henne till veterinären, det blir nog bäst för henne :)


Tusan asså, det känn som att hela jag ska koka sönder snart! All denna sol har verkligen gjort sitt....tur att man inte blir röd iallafall! Haha fast efter jag var ute och sprang i stekande sol och värme förut, så liknade jag mer eller mindre en tomat i ansiktet ;P Tog en iskall dusch, men värmen i kroppen består.
Aja, nu ska jag kolla klart hockeyn Sverige - Tyskland och sen gosa ner mig i sängen!


Haha mammas lilla pääärlprinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0