9 maj 2011 - GRattis älskade pappa!

Idag är det ingen vanlig daaaag, för det är min älskade pappas födelsedaaag! :D


Tusen grattis på din 46års dag pappa♥


Tänkte knalla ner till stan nu iallafall och möta upp Zarah. Har inte setts på jättelänge så blir nog lite KupolarT häng ;D

Fick sova 4 timmar inatt för övrigt! Har ju en tös här hemma som har satt igång att löpa igen -.-
Stängde ut henne i hallen (hon har lådan där med tanke på att toaletten ligger där) med mat, vatten och filt. Somnade till och vaknar sedan 2 timmar senare av att hon går till attack mot dörren. Då fick jag nog och stängde in henne i badrummet istället och samma sak där; efter 2 timmar ungefär så gjorde hon samma sak igen. Jag flyger upp, öppnar toadörren och helt enkelt låter henne gå runt och jama tills hon till slut somnade. Kul att nån fick sova!!! Och såhär håller hon på i EN veckas tid, om inte längre ibland. Så denna vecka rymmer jag hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0