6 maj 2011

Fredag igen...tusan så snabbt veckorna rullar förbi! Inget bra väder idag tyvärr, bara blåsigt och molnigt.

Igår kväll kom P hit och då blev det en joggingrunda runt strömmen och jag måste säga att det går bara bättre och bättre för mig nu! Jag behövde endast göra 2 korta stopp för att hämta andan, så jag är fan svinstolt över mig själv. Är så jäkla mycket roligare att springa tillsammans med någon än ensam, så det är bara hoppas på att Patrik vill fortsätta. Vem vet, snart kanske jag tar mig runt utan problem ;)
Väl hemma igen blev det dusch, mat och sedan filmmys. Kanonkväll!


Jennifer Lopez - I'm into you ft. Lil Wayne

Ne men nu ska i dra oss hem till P's mamma. Hon och hennes kille har varit utomlands en vecka så dom har med sig lite grejer hem till Patrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0