4 maj 2011

Vaknade nog inte upp på rätt sida idag, eller...jag vakna upp i ren panik rättare sagt.
Hela natten har jag haft dom här hemska mardrömmarna och jag har vaknat kallsvettig flera gånger.
Dessa kommer inte försvinna förrän själva källan till dom är borta, och jag går varje dag och bara hoppas!

Anyway. Har precis duschat och gjort mig iordning. Jag tänkte kila ner på stan tillsammans med Zarah, får se om man spenderar lite pengar på något eller om man bara vill titta! Dock så är jag ju fruktansvärt sugen på "overallen" från H&M's Fashion against AIDS. Men vi får se, jag kanske tillochmed kommer hem med något heeelt annat. Bir säkert en sväng till Kupolen också...måste ju se om MMM-mannen kommit tillbaka ;D



Detta var förra veckan. Jag tror vi blev ordentligt bortskämda med vädret. Om det bara kunde komma tillbaka så man slipper slänga på sig vinterkläder igen! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0