3 maj 2011 - sleepover party

Godmorgon!

Kakan drog till jobbet för en timme sen och jag ligger kvar i den utbäddade soffan.
Det var  nämligen som så att igår efter vi varit på Max, så nämde jag något om att jag skulle hem och kolla på Paranormal activity 2 (idiotisk idé såhär i efterhand, att kolla själv), så då kom Kakan med den briljanta idén att vi skulle åka hem till henne och Eddie i Hageby och kolla på den ihop istället. Sagt och gjort, vi köpte med lite gott och sen åkte vi dit för att invänta mörkret och rätt stämmning. Eddie stack iväg med en polare och vi började kolla på filmen och vad ska man säga? Inte så brutalt obehaglig och läskig ändå måste jag säga, men ändå så man hoppa till några gånger...Kakan har nog en annan uppfattaning :D Hon låg på mig, så jag fick ha hennes hår i munnen och svettades ihjäl för att hon var så varm, haha.

Så eftersom att varken jag eller Kakan ville sova själva, så kom jag på att vi kunde bädda ut min soffa (blir som en dubbelsäng) och sova här inatt, ett litet sleepover party!
En bra kväll helt enkelt, jag har saknat oss!


Nu får det blir frukost! Min mage skriker som aldrig förr.
Och ja, precis som alla andra i detta land så måste jag påpeka en sak; Det SNÖADE imorse, haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0