29 maj 2011 - Söndag.

Ohooooj Landkrabbor!

Som ni märkt så har det varit liiiiite oof här i helgen, men har haft en fullspäckad och otroligt rolig helg! :D
I fredags blev det party hos min fina bror tillsammans med hans vänner och Patrik. Grabbarna lirade lite Fifa, det dracks för många öl för vissa och musiken kunde man gråta till, hahahah. Det bjöds på double dream feet dans och öven kortspel som till slut spårade. Galen kväll! Kom hem runt kl 4 på lördagsmorgonen och somna sööönder. Bilder kommer lite senare sen :)


Haha som sagt, ett av alla kortspel som spåra! Stjärtis-Ulma! ;)


Igår var jag hemma hela dagen. Låg och kollade på serier och myste med min lilla lurvtuss.
På kvällen stack jag ner och mötte Patrik för att sedan dra oss hem till Ulma. Där såg vi på CL-finalen, Barca vann och oooj, vilken dålig stämning det blev eftersom alla hos Ulma är United-fan ;)  Vågade inte visa min glädje över Barcas vinst, så höll den inombords, haha.  Samma sak igår, det drak öl och lite kapten (dock höll jag mig nykter), Fifa, Kings of Leon, massa skratt och så avslutade vi det hela med Donken. Köpte med oss och gick hem i regnet, åt och ja, somna mer eller mindre ;P  Toppenkväll! Samma sak här, bilder lite senare.

Sov hos Patrik inatt, så kom hem för en stund sen. Tänkte ta en städdag + mamma och missemys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0