25 maj 2011

Hej där.


Tog en liten kort paus härifrån igår..eller jag tog nog en paus från allt. Fick tråkiga nyheter och låg mest i sängen hela dagen.


Imorse så kom iallafall internetkillarna hit och installera ett uttag till internet!
SKönt att det äntligen är fixat.
Dock kan det nu ta allt från 20 minuter till 24 TIMMAR, innan det börjar funka, men det kan jag leva med.
Sen när jag "beställde" mitt bredband (hastighet osv) så såg jag sen att jag slapp startavgiften på 295:- och så fick jag även 3 månader gratis...kan det blir bättre? Tack Tele2!

Får se vad man hittar på idag. Känner jag mig själv rätt så kommer jag sätta igång med en sån där onödig städning som egentligen inte behövs endast för att vädret är oacceptabelt även idag! Vad är det med stormen som varit i flera dagar nu? Annars så blir det nog en sväng ner på stan bara för att och sedan köpa sig ett nytt solkort :)
Men men, kan ju alltid börja med en dusch. Bye bye!


Vila i frid våran fina♥
Jag hade turen att få lära känna en av dom finaste människorna som någonsin satt sin fot på denna jord.
Men du har det bra nu, våran finaste ängel.
Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Johanna Linnea,



Roligt att läsa att du blev nöjd med erbjudandet du fick utav oss! Jag hoppas att internet nu har kommit igång och att du är nöjd även med kvalitén.



Har du några frågor får du gärna maila mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-05-26 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0