24 maj 2011

Hellu!

Inget nytt som hänt i mitt liv, lika dött idag som igår ;P
Sitter och kollar på dåliga serier och nyss fick jag ett random besök av fastighetsskötarn: "Tjeena, skulle bara kolla om allt funka som det ska? :D" Haha jorå det gör det och toaletten är inte elak och låter längre. Trodde först det var snubben som skulle fixa internet, men han kommer väl i slutet av veckan.
Esmet ville hänga med F-skötarN, han lukta hund tydligen och Esmet älskar sånna. Jag hade inte haft nåt emot det för hon är jääävligt överenergisk idag, haha.

Hoppas på att få hämta hem Shenzi i helgen! Om jag räknat rätt så borde det vara dags då och satan vad Esmet kommer bli lycklig! Hon får äntligen en vän (eller leksak som jag tror hon kommer se henne som), vilket betyder att jag kan vara hemifrån lite mer än vanligt. För det är ju så... sover jag hos Patrik, ja då sitter jag kvar hemma tills kl 21 på kvällen, går upp tidigt och försöker vara hemma tidigt så hon slipper vara ensam så länge.
Anyways...

Fått pengar idag med så blir väl att betala lite räkningar och sånna vuxna saker.



Haha en bild jag låna från Zarahs blogg som togs förra veckan när vi käka sunkig mat på Chili&Wok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0