23 maj 2011 - bombhot!


Läs hela här Någon som inte riktigt är nöjd med "hjälpen" på Af.

Det jag alltid har sagt, att nån dag så kommer det faktsikt hända något sånt här. Mest rädd är jag nog dock när man befinner sig inne på ekonm.bistånd och det finns dom (ursäkta uttryck och risk för fördom, men det är nästan enbart såna där.) utländska äldre herrar som står och skriker på de stackars damerna som jobbar där. Vet inte varför, men får alltid känslan av att något kommer hända på ett sånt ställe.
Anyway, hoppas det inte är något allvarligt och allt kan återgå till det normala igen.


Sov ju hos min man inatt, så jag gick upp vid 10 för att sedan knalla hemåt till lille Esmet :)
Tänkte få i mig lite frukost och även se om bredbandsinstallatören kommer idag, får hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0