22 maj 2011

Tjeeeenare mannen!

Lite kasst med uppdatering men har haft en fullspäckad helg, en riktigt bra en!

Idag kom brorsan och Mutta förbi här runt kl 12:30. Vi satt på balkongen i solen prata massor, haha dom där två puckona alltså ;P  Dom skulle bara komma hit en snabbis och kolla lägenheten, men det blev en visit på ungefär 2-3 timmar, haha. Alla tre blev galet hungriga så vi stack ner till Kungsgatan där det blev pizza och kycklingkebab. Efteråt så stack dom vidare till lilla Ulma skulle jag tro och jag gick ner till min man, dock så var han och träna så fick vara ensam en stund. Började kolla fotbollen, Fulham - Arsenal, och ja, vad ska man säga. Sluta 2-2 men det har gått så jääävla kasst för dom de senaste matcherna. Ska nog sluta kolla fotboll!
Nu är jag hemma igen en sväng iallafall,- tänkte bara fixa lite, samt klippa älsklingens klor och tvätta ett sår hon fått på huvet. Lille knoooen, så himlee klantig! ♥



Sover nog hos mannen ikväll, så hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: InHungary

Zoltan Gera spelar i Fulham!!! ;) :))

Du blev jättefin i kort hår Johanna!

Pussochkram

2011-05-22 @ 20:13:01
URL: http://inhungary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0