21 maj 2011- Bildbomb

Oh söta Jesus vilken fin och rolig kväll jag hade igår!

Jag, älskling, Chris, Orest och Kleist åkte ut till Näkna där vi lånade Patriks pappas båt. Vi hade köpt med oss grillar, mat och alkohol så när vi lastat i allt i den lilla söta båten så rodde vi ut på sjön och vidare till en jättemysig ö! Jag som är fruktansvärt båt/- och vattenrädd klarade mig ändå rätt bra på väg ut mot ön :)
Tänkte att jag slänger upp massa bilder från igår så ni får se hur fint det är där ute. Kan inte alls sätta ord på fredagskvällen, den var helt enkelt underbar!




















Haha förlåt Kleist, men jag älskar bilden! Verkligen tagen i rätt ögoblick xD


Haha gissa skrevet?




Vi styrde även upp en "liten" brasa. Supermysigt! :)




Bästa vännerna :D


Kleist tog årets första bad ;)






Någonstans i en korsning...på Näknavägen påväg hem igår :D Vi fick gå en bit, men efter att tag kom Valle och plockade upp oss.  Favoritgrabbarna :)

Blev massa skratt igår och det var nog bästa kvällen på länge! När vi väl kom in till stan igen så stack vi hem till Patrik och senare mötte jag upp bror Fredrik och så knalla vi alla upp till Cromwell :)
Tack alla för en superfin fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0