2 Maj 2011 - sjuk

Eller jag är väl inte sådär brutalt sjuk, utan har nog mer åkt på en förkyldning.
Sov dåligt inatt pga. täppt näsa och hosta, men vaknade ändå vid 9 imorse. Fick bli till att gå upp, plocka iordning lite och äta frukost. Trodde nämligen fastighetsskötarn skulle komma idag, men verkar inte så. Så jag la mig i sängen igen och måste ha somnat nån timme, för jag vakna upp nu av mardrömmar :S
Fortfarande täppt, hostar och kroppen känns bara sådär jobbigt svag. Skönt att vädret suger så man slipper ha dåligt samvete....


Måste även berätta att idag är det 13 år sedan mina älskade föräldrar gifte sig! Så grattis på deras 13:e bröllopsdag, och hoppas det blir många fler. Jag älskar er!


Ni ska även få se bilder på lägenheten och det nyinköpta från Ikea, så snart det är klart:)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Zarah är med syyk :( började bli de igår och nu är jag massa syyyyk jue

2011-05-02 @ 14:26:40
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0