19 maj 2011

- Har sovit skitdåligt inatt, då Esmet har varit fruktansvärt jobbig och haft världens beslutsångest.
- Vaken sen kl 8:30, men inte kommit ur sängen.
- Grattis våran tös Maiken på hennes namnsdag.
- Borde få i mig frukost, men orkar inte.
- Ligger och stör mig fruktansvärt mycket på alla dessa "domedagsprofeter" Idioti! Dom skrämmer endast upp folk (finns dom som tagit livet av sig dom gånger som det har sagts att jordens undergång är nära) Nu är det sagt att på lördag,- 21 maj 2011, så är det dags. En jordbävning kommer att förstöra jorden. COME ON! Lägg ner allt bullshit. Ni har haft fel varenda gång innan..i flera års tid, när ska ni lära er? Ni KAN inte göra en jävla uträkning genom bibeln och försöka banka in detta i folks huvuden, det är inte rätt. Oh, idioter -.-
Låt folk bara leva, vi kommer nog inte ens hinna märka något den dagen det är dags. Jag tror inte ens att jag kommer vara i livet då det inträffar, om det ens kommer göra det.

Haha mitt fina morgonhumör. Men jag stör mig verkligen på sån här skit.
Aja, lika bra att trycka i mig frukost...ska ju trots allt träffa folk sen så då kan man ju inte vara på dåligt humör ;D
Först blir det sola med Mimmi, och senare knallar jag ner till min man för att ha en myskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0