Vårtecken?!

Idag...Eller jag är nog fan fortfarande i chock!
Det är nog det mest sjuka jag sett på väldigt lång tid...

Anyway, ska försöka ge er en förklaring på vad denna chock beror på:
Jag skulle gå upp på stan för att möta Djimmy (vi skulle ta en promenad tillsammans). Jag tar alltid en annan väg än Drottninggatan upp, alltså så man kommer på baksidan av Filmstaden.
Jag knallar på bra där, ser några alkisar som sitter på trappan som är på hörnet, lite folk sitter i busskuren och väntar och från ingenstans....Alltså jag vet inte hur jag ska säga detta men....Utanför Frivården, mot en soltäckt vägg, står en man i 50-års åldern med ryggen lite snett ut mot vägen och  han har även slängt solbrillorna på marken. Vad äre då denne man gör?! JO, fanskapet står och, ursäkta mitt språk men..TOKRUNKAR mot väggen!

HAHAHA kan ni förstå hur chockad man blir när man kommer och går och ser en sådan sak?! Visste inte vart jag skulle ta vägen. Vare bara jag som såg? Kan lova att benen skynda på rätt bra efter detta.


Försökte återskapa det jag sett idag, dock blev det ett rent misslyckade!

Men alltså, blir man så jäkla glad över att solen skiner och värmen är här, att man behöver ta på sig själv på en väldigt offentlig plats?! Hahaha kommer aldrig bli av med denna mardröm!
Är det här det som man kallar vårtecken?!

Kommentarer
Postat av: Thess

HAHAHAHHAHAHAHAHA kan bara säga att jag sitter o as garvar för mej själv hahah fyfan skulle vilja sätt din min xD

2011-03-22 @ 20:05:35
Postat av: Johanna

Thess, det var inte kuuul! xD Hakan var nog fann ända ner i backen och släpades så ett par meter :D hahah fyfan asså!

2011-03-22 @ 20:43:30
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0