Tjejkväll!

Snaaaart äre dags för mig att svida om och sticka bort till Zarah för en mysig tjejkväll.
Men först ett glaaaaas vin för att komma igång :)
Vi ska vara sådär extreeeemt tjejiga och i det ingår; Vin (såklart), tjejiga filmer, ansiktsmask och mer där till!
Kommer bli awesome, så där lagom på en lördag.



Just ja! Stan förut vilket resulterade i Donken, ett handslag med en trevlig alkis och nya skor. Kinderäggs-skor som det tydligen kallas, eller iaf mina då mina fossingar uppenbarligen är runda ohc små som kinderägg! Fräsigt :D



Köpte ett par likadana förra året, fast svarta. Skönaste skorna jag någonsin haft :)
Fick bli ett par vita denna gång, köpta på Stadium. JAG VET, orkade inte knyta iordning den andra skon, haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

svar: hahaha, var snäll bara! ;P jag tog inte med dom mest osmickrande på dej ;););)

2011-03-27 @ 15:31:21
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0