Rekryteringsmässa.

Alltså, varför måste jag alltid äta mig proppmätt för att sen hamna i total matkoma?
Har legat ett bra tag på soffan nu och sett tjock ut framför tv:n, så nu är det väl dags att göra något.


Tänkte bara berätta kort om min dag då.
Stack upp till Af tillsammans med Patrik, Djimmy och Lill-Madde runt kl 14 för att kolla runt bland företagen som hade kommit dit. Fanns inte så jättemycket intressanta men lämnade lite intresseanmälningar iaf :)
Efteråt så ville Madde shoppa lite så ja och Djimmy hängde med henne och Patrik stack upp till gymmet.
Hon hitta lite snyggt efter måååånga minuter i provhytten, haha.


Vi tog även en 22 minutare uppe på NC, suuuperskönt. Dock jäkligt varmt och vi fick vänta kanske 15 minuter på att få våra bås, fast dom sa 5 min från  början -.-

Nae, nu sticker jag ut och hittar på buuuus resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0