Packat och klart!


Allt är packat och klart nu och som ni ser, inte mycket grejer jag hade här. Mest kläder och skor :P

Har suttit sen kl 20 förut med att rensa mina bildmappar på laptopen. Gick från 9 Gb till att ha 15 Gb ledigt, sen gav jag mig på alla bildmappar på externa hårddisken (som är Patriks) och skulle flytta över 11 Gb till laptopen, vilket tog 30 minuter att få över -.-
Är helt fucked up i ryggen nu efter att ha suttit helt skevt. Men nu är allt där det ska vara iallafall!

Känns som att jag borde krypa ner i sängen nu om jag ska orka med allt imorgon.
Kakan är så snäll så hon hjälper mig att köra, guld värt. Sen får vi övrig hjälp av Patrik och Djimmy, så allt kommer gå snabbt och smidigt....förhoppningsvis haha ;P
Detta är nog det sista ni hör från mig tills jag kommit iordning och fått igång internet.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Kakan

GOOD LUCK!!

tackar. ^^

2011-03-31 @ 23:15:15
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0