Lurad på B&J!

Ae, blev ingen B&J för våran del idag, fast det var det som drog oss till stan. Vi glömde nog helt enkelt bort det, eller som Kakan sa "Vi tar det när det är bättre väder!" Undra om hon var medveten om att dagen bjöd på strålande sol, plusgradet och inte ett moln på himlen? Pucko! :D

Blev lite shopping för Kakans del, hängde på ChickenKebab där jag förövrigt träffa två gammla Neptunare som jag jobbade ihop med för några år sen, ytterst trevligt!
Jag gick nästan vilse i provhytten inne på Monki (Ni som har varit där vet precis vad jag menar...) för MYCKET speglar, blev ju rädd!
Påvägen hem hängde vi på en staty...?


Bästis provar linnen!


Granny n' Gaga!


Snyggaste!


♥  Häng på statyyyyn!




Haha why?




Avslutningdvis, en mindre charming bild på Frankie!

Just ja, vi färgade Kakans hår med! She's so foxy i hennes röda hååår :D

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag är inte smart alla gånger. förlåt :D <3

2011-03-30 @ 22:34:26
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0