Lalaalalalalaaaa!

Oh du milde, mätt som en buse!

Blev lite ändrade planer än vad jag nämde förut. Så istället för att träffa Kakan, så drog vi iväg och storhandla och blev 800 kr fattigare. Men nu finns det massa gott att välja på! :)

Har precis tryckt i mig ris och lite buffalowings och nu sitter jag och nynna på någon, vilket jag tror, egenkomponerad melodi då jag inte kan komma på vilken låt det är, haha.
Lalalaaa laal aaa. Sött som attan! Fint som snus!  Haha har allt för mycket energi som jag måste dämpa.
Så ska snart dra ut för att träffa bästis, dock så kommer regnet så får se om det blir promenad eller inte. Måste iallafall få träffa henne :D

........Där tog det slut på ord. Värt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0