KupolArt med Räzah!

Sitter hemma en fredag, för en gångs skull. Men jag är inte heeelt nöjd med det ska ni veta. Har lust att hitta på någe kul men alla är upptagna. Patrik sitter som vanligt och lirar cs med sina vänner, så jag får fördriva tiden på något annat sätt. Kanske kolla på dåliga serier eller liknande.

Blev ju stan med Zarah förut :)
Började med en fiiika på kupolArt där vi pratade om allt och inget, - samt skrattade sött åt pojkarna bakom som dagen till ära, men sol och allt, satt och käkade piggelin och drack Cola. Fin kombo!
Strosade runt i butikerna i hopp om att finna något man kunde lägga pengar på, men fanns nog inget som tilltala oss ordentligt så blev shoppinglöst idag.



Gick även och kolla lite grejer som man kan köpa till nya lägenheten, både på Lagerhaaaaus och Chili. Hitta väl lite grejer, dock måste pengarna finnas.
Blev ett kort besök på Donken innan hemgång också.


Zarah i ank-badmössa!


Och jag hitta en söt groda att sätta på huvet!

Tack för en trevlig daaag Räääzah ;)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Så jävla het i min ank-mössa jag är alltså!

2011-03-11 @ 21:50:51
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0