Knivrån på Lindövägen.

Mätt, trött, brun(are) och lite lagom glad efter Sveriges vinst mot Moldavien, 2-1 :)

När jag stog och lagade mat förut så hörde jag sirener som tjöt, så gick fram till fönstret för att kolla och ser; 1 vanlig snutbil med blåljus och några sekunder senare kommer 5 stycken civilbilar med blåljus och öser förbi! Jäklar så fort det gick! Fick för en stund reda på att det varit rån mot Hemköp på Lindövägen!
Det förklara ju saken lite mer. Haha kommer sakna att bo här, missar ju när det är grejer på gång ;)


Nu blir det sängen för min del. Ska vänta på att min far ringer upp igen (vilket han nog glömt om jag känner han,haha) och kolla på Kniven mot strupen! Haha, killen är patetisk. Försöker han vara en svensk version av Gordon?! Pinsamt är det iallafall, vilket i sin tur blir underhållande, där av anledningen till varför jag ens kollar på skiten ;D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kakan

har han inte ringt än? ;D haha.

säg inte vad jag sa förut ;)) hahaha.

2011-03-29 @ 22:32:12
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0