If I'd fall, would you pick me up?

Känner bara hur jag egentligen skulle vilja skriva ner i ord, precis vareeeenda sak jag känner just nu, men jag kan inte. Det skulle leda till att jag blir som en öppen bok...jag skulle visa mig sårbar.
Så istället för att skriva ett långt inlägg av meningslös text, så slänger vi upp bilder från förr. Bilder från när jag var mindre. En ytterst spännande tid. Dock är det mest bilder på våra djur, som nu lämnat oss, men dom fyllde upp mitt liv med deras närvaro.




Snygg matchning på hanskar, mössa och jacka...I know! Men, vi älskar Hv ;D








Yes, min mor som hovslagare lärde mig att sko min egna ponny Contessa en dag :)




Herkules 1 dag gammal :)






Jag och min tjocka ponny Contessa. Haha, hon hade lätt för att gå upp i vikt den damen ;P


Sigge!


Min första Maja och Lutte





Mycket bilder blev det, men tusan så mycket kärlek jag fått uppleva med dessa fina!♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

du vet vart du har mig, <3

2011-03-13 @ 22:41:33
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0