Heldag med bror!

Knallade ju upp till bror förut (han bor typ 3 minuter ifrån mig) för att umgås lite.
Blev en heldag med konstiga youtube-klipp, skratt, God of war (ett läskigt ps3-spel, haha) och slutligen Solsidan.
så tusen tack bror för en trevlig dag. Även om man inte gör något speciellt så kan det vara skönt att bara komma hemifrån och umgås med en familjemedlem :)

Kom hem för en stund sen och har nu fått i mig lite mat, tänkte ta disken och sen slänga på några avsnitt av Svensson Svensson. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller något, min kropp känns matt och jag har ingen ork känns det som. Kanske bara är lite sömn som behövs, får hoppas! Min dag imorgon är rätt speckad med saker som jag ska hinna med...och jag älskar't! Finns inget värre än att sitta hemma en hel dag, jag blir helt tokig då.




En bild på två supersnygga damer! :) Haha så sött att dom ligger likadant! Men jorå, Esmet kunde vara snäll vissa stunder mot Koda ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0