Guns N' Roses live in Paris 1992

Min dag har varit ett rent helvete. Har inte haft lust med något överhuvudtaget, ville inte ens prata med Djimmy i lurn förut så snäste och var elak och la på, förlåt!
Har bara legat först framför datorn och kollar på massa slash-videor, letade lite jobb och slutligen hamna jag i sängen under täcket där jag hade god lust att stanna tills imorgon!


Nåt sånt här ungefär har det varit idag, säng-mode. Lagom charmigt nyvaken bild på Johanna.
Måste ju bara älska mitt fina krull på sidan av huvet!

Nu ska jag vänta på att Guns N' Roses live in Paris 1992 dvd bli klar! Det kommer rädda min kväll.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-21 @ 18:23:12
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0