Galet.

Har varit nåt fel på blogg.se så har inte kunnat berätta om min daaaaaaag.

Men iallfall. Kakan drog precis, hahah hon har varit heeelt störd idag.
Blev solning, åkte hem till Kakan och busa, rulla vidare hem till mig och mest hängde. Jag kirra lite käk, kolla på tv, druckit för mycker kaffe och ah, var allmänt pucko i huvet idag :D

Blev ju fotboll med såklart ! Arsenal - Leyton Orient, och såklart så vann våra grabbar med 5-0. Bendtner hat-tricka!  Kricka kom hit han också :)
Haha tror att han och Patrik aaaaldrig mer vill kolla fotboll med oss två. stackare, haha.
Men men, finns lite bilder men slänger upp dom imorgon :)
Nu är jag trött så jag tänker slänga mig i sängen och kolla på nån film tills jag somnar och dregglar sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0