Dagens bild!

Haha börjar med att slänga in denna enooormt roliga bild som jag tog utanför banken tidigare idag!


Nu till frågan; Vad faaaan tänkte människan med ?! Hahah. Snygg buckla under regskylten.
Det som gömmer sig under denna bil är alltså en hög med is, varför man nu väljer att ta lite extra sats och parkera PÅ den?!

Hemma igen nu iallafall efter att ha knallar runt helaste dagen tillsammans med Djimmy.
Möttes upp vid Hörsal för att sedan fixa med alla ärenden jag hade. Efter det så gick vi mot där han bor, fast lääängre för att hämta ut ett paket (som hade fått plats i brevinkastet-.-), för att sen gå hem till han och lämna det, för att slutligen styra våra steg mot Hageby. Mötte upp bästa vän, gick runt inne på HC och kolla i såna där vuxna inredningsbutiker. Hitta massa fint!
Runt klockan 18 tog jag och Djimmy spånken, jag var alldeles för seg för att orka gå.
Att gå genom nästan hela stan kändes det som och att få så mycket frisk luft gör än tröttare än vad man tror när man till slut kommer hem och sätter sig ner!

Nu ska jag kirra käk!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahaha, klockrenaste parkeringen! xD

2011-03-17 @ 19:51:50
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Beata

Kul att höra! =)

2011-03-17 @ 21:43:14
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0