6 Mars 2011 - Sunny day!

Vakna upp till superfint vårväder, men har ändå inte hunnit komma utanför dörren än.
Väntar på att fina Jaaarna ska vakna till liv så vi kan ses en sväng innan hon åker hemåt igen :)

Igår, lördag, var jag nog mitt tröttaste mest hela dagen. Blev att sova till kl15, ta en dusch, försöka få i sig lite mat, och sen runt 16 kom Kricka, Patrik, Orest och Kleist hit. Blev att kolla fotboll men blev bara en poäng, tyvärr.
Grabbarna var kvar ett bra tag och dom lira fifa medans jag...gjorde ingenting. Låg och var trött i sängen :D
Var även hundvakt åt Johns hund, lilla Emil som somna i min supersköna filt!
Anyway...slänger upp lite bilder från fredagens partyheter hos John:












Haha vet inte alls vad Kakan styr med där bakom? Smyger runt och ser lite småbusig ut, hah.








Haha kvällen avslutades med grupphäng i soffan!

Ja jäklar vilken kväll. trevligt som attan och träffade nytt trevligt folk :)
Haha, min "kväll" slutade kl 7 på morgonen då jag tog taxin hem. Stog och väntade vid Donken i Sthlmrondellen och möttes av solen som var på väg upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0