28 Mars 2011 - Polisen!

Oj oj oj, sicken dag!
Mötte upp Zarah här utanför strax efter 13:30 eftersom vi idag, äntligen, tog tag i att förnya våra legg.
Kommer upp dit, tar kölapp, får vänta 30 minuter ungefär och när det väl är våran tur så är det bara Zarah som kan göra sitt. Hon i receptionen tyckte mina föräldrar skulle åka ner hit för att typ säga " ah vi känner henne.." sen åka hem igen... 12 mil, my ass att dom skulle :P
Så hade turen att få tag i min bror efter han slutat jobbet vid 15 så vi kunde mötas upp och fixa det då ist.
Medans vi vänta på han så blev det pizza på Babels! Supergott, men jäkligt mättande så dom fick tillbaka en halv pizza ;)

Väl upp på stationen igen så fick vi vänta 20-25 minuter på att det var min tur. Ett jääääkla väntande mest hela dagen. Plus en jäkla massa läskiga barn. En ville ge en teckning till Zarah, haha!
Fick även snälla komplimanger av två poliser som gillade min bild typdligen, så jag borde ju kunna stå ut med det nya legget i 5 års tid nu ;P







Dags att försöka få ihop flyttkartongen rätt som jag precis var uppe och lånade av broder!
Lika bra att packa ner det lilla jag har här så det är gjort tills fredag, annars glöms det bara bort.
Toodelooo!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Svar: NEHE! :O gillar inte ens barn juh! Och varför såg den andra så jääääävla sur ut för? xD

2011-03-28 @ 18:16:14
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: din "bästa" faster ;P

MORRAN!! :D

2011-03-29 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0