27 Mars 2011 - Sommartid!

Hur ska jag kunna sammanfatta gårdagskvällen med några få ord? Det går nog inte. FAN vad galet det blev :D
Körde ju på en tjejkväll tillsammans med Zarah; Morots- och gurkstavar med dipp, salta pinnar, vin och musik!
Tarotkort (sjukt läskigt, stämde in precis med det man fråga om :O ), spå i händer, partyhatt och pyjamasbrallor!
Zarah har tydligen "tefats fingrar" och jag har "fina lemmar" haha wth? Vi konstatera även att Zarah är bögig, dumdristig och överkänslig och jag är tydligen bara..jag ;) Vi är även någon slags Gud, som är sända hit för att hålla ihop himmel och jord! Haha. Jag konstaterade säkert 20 ggr att morotsstavarna var minsann gurkstavar. Men inte bara, utan det hette också: GURKSKAV! Inte OK!




snärtad av den jävla partyhatten!


Sjöng med känsla!


HAHA, Koda var lika party som vi! (Nej, jag gör henne inte illa, hon tuggar på snöret)


Sen vare dags att reta henne lite och jah fick onda ögat ;P
(Bilder lånade av Zarah)


Cozy-times!


Zarah med de läskiga korten ;O


Haha sötunge :D


"DRICK MER! Bilden blev suddig! :O"


Sång på G!


Det var här vi kände att vinet fick traska hem, lite för mkt party för hans del!


PopART var heeelt emot borsten.


Vi avslutade kvällen med lite korvfest ;)

Får tacka min ädle vapendragare för en kanonkul kväll!
Just ja, nu är det ju även sommartid! Snart är det sommaaaaaaaaaR!



Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

GAAAAAAH, MY EYES; MY EYES!!!!

Vilka hemska bilder på vissa!

Är det så världen ser mig?! Blir garderoben ett par år!



Meeeneeee, det var kul! ;)

Kirtap vill ju ha mina GURKSKAV btw

2011-03-27 @ 16:39:43
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Johanna

Du är fiiiiin :D

2011-03-27 @ 16:44:12
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0