25 Mars 2011

Kanonfint väder idag. Dock blåser det som det gjort de senaste dagarna men det stoppar inte mig från att ge mig ut på stan tillsammans med Zarah om ett tag och shoppa lite!
Har försökt komma på vad jag behöver till nya hemmet, men listan blev inte så lång, har ju redan det mesta :)

-Gardiner
-Nytt klätterträd till bebis
-Lite nya sängkläder
-Gröna växter

Sen finns det ju även sånadär smågrejer som man vill ha som gör hemmet lite mysigare.
Får bli att kolla runt i "inredningsbutiker" och se om man finner det man söker :)
Just ja! Jag letar efter någon som är riktigt duktig på att måla/rita på canvas! Säg gärna till om ni vet någon.




Bild som passar fint denna fina vårdag; Katt i proppellerhatt! Haha min sötfis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0