24 Mars 2011

Har bara sån härlig känsla i kroppen idag!
Är så glad över att allt flyer på som det ska, inga problem med något just nu :)

Ringde precis Eon om flyttanmälan, har fixat och ordnat med alla miljoner papper jag har, pengar på kontot och så ska jag snart ta tag i adressändringen så snart sidan vill funka igen. Massa vuxenpoäng till mig idag!
En vecka till flytt, känns så overkligt på nåt sätt. Dessa tre månader har gått så jäkla fort. Flytt = Esmet kommer hem igen och jag kan inte bli lyckligare! Min lilla lurvtuss. Dock kommer hon bli så fruktansvärt ledsen ocn nedstämd när hon får flytta ifrån stooooora huset, hundarna och framförallt hennes bästisar,-Stejna och Lejsa!
Vem ska hon nu brottas med och ge men för livet med hennes vårdslösa lekar?! Får hoppas att komma tillbaka hem till mamma duger åt henne :)

Måste nog börja packa ihop allt som jag har haft här hemma hos Sputte också, det är faktiskt en hel del! Dock ligger det mesta av mitt liv nerpackat i kartonger. Alltså, det kommer bli sån omställning för mig nu att bo själv. Har ju trotts allt bott ihop med samma människa i snart 3 år egentligen. När jag hade lägenhet i Eneby, spenderade jag varenda ledig minut hemma hos honom, han bodde hos mig ett tag, sen flyttade jag hit tillslut. Kommer vara rätt obehagligt att vara helt ensam i början, men det är ju en vanesak det med :)
Men nu är det dags för en dusch, sen möta upp Zarah!


Welcome to the jungle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0