22 Mars 2011

God förmiddag!

Sol, blå himmel och 11 plusgrader ute...tjeeenare våren! :D
Idag blir det inte mycket sitta inne skulle jag inte tro, måste ju ta vara på det fina!
Dock blåser det lite grann men....HAHA kollade precis ut genom fönstret och såg en bebisblå platspåse flyga förbi högt upp i luften.

Igårkväll tog jag äntligen tag i att rensa min laptop på massa skit. Så från att endas ha 8GB ledigt diskutrymme av 81, så lyckades jag iallafall få 20 GB ledigt efter någon timme! Fyfaaan vad mycket bilder jag har som ligger och skräpar. Måste ta en runda till, orkade inte ta alla bildmappar.
Men nu är det dags att fixa sig så man kan sätta foten utanför porten nångång!



Skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få detta just nu! En varm junikväll, en barbackaritt i kvällsolen med det som betyder mest för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Mja, gick ut utan jacka förut, och det var naaaaaaaaajs! ;P

2011-03-22 @ 14:39:59
URL: http://cuddlycake.se/bogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0