21 Mars 2011

Tjeeeeenare mannen!

Måndag igen och här sitter jag i endast hoodie och sovshorts klockan 13 på eftermiddagen -.-
Vaknade runt 12 och det enda jag hunnit med är väl frukost och den dagliga bloggkollen, haha.
Drömde massa sjukt i natt; alla i min gamla klass ville dränka mig, vi var på skolresa coh skulle åka helikopter hem från öknen, folk dog, jag vann pengar på en triss men hon i kassan på Coop var apseg så jag fick försöka hitta en annan butik, var i ett rum fullt med folk där jag prata men ingen hörde mig och jag var någonstans lååångt hemifrån och skulle gå hem...jag gick och gick men kom aldrig hem igen, dom hittade mig aldrig efter jag gått vilse någonstans. Haha helt knäppt.

Anyway...Funderar på om jag ska lägga mig en stund igen, mår inget vidare.
Känner ett lätt illamående hela tiden, dock kommer det och går. Men annars så är humöret på toppvädret helt ok och jag har absolut iiiiiingenting att göra idag! Funderar på en promenad runt Strömmen lite senare.
Men neh, ska fortsätta vara lat framför laptopen ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0