2012!

Har faktiskt funderat väldigt mycket kring det här med att det sägs att jorden kommer "gå under" i december 2012.
Kan det vara så att det faktiskt kan vara möjligt? Även om man inte vill tro det, så känns det som att det kommer hända iallafall någonting?

Med tanke på alla naturkatastrofer som hänt de senaste åren...är det bara något för vad som komma skall?
Tsunamin i Thailand, jordbävningar i flera länder, katastrofen i Japan för bara några dagar sen och sen det som kommer ske på lördag om jag minns det rätt...någonting med att månen står mycket närmare jorden än någonsin vilket kan orska läskiga saker. Sen har man ju även hört om "polarshifts".
Jag vet inte, men tror detta bara är en förberedelse för oss människor.
Haha, låter helt knas att jag ens tror på allt det här.

Men tanken slår mig rätt ofta...varför skulle det inte kunna vara möjligt att det faktiskt kommer gå heeelt åt helvete till slut ?

Kommentarer
Postat av: VD:n

Ge fan i att tro på såna saker.



Nej men ärligt talat så har det varit katastrofer o.s.v hela tiden på jorden. Det är bevisat att det inte är så mycket mer katastrofer nu än vad det har varit förr, bara det att media rapporteringen ifrån katastrofer är lättare att rapportera med dagens teknik än vad det var förut. För 2000 år sedan så var det inte så lätt att rapportera om en katastrof hände i asien till t.ex grekerna! du fattar vad jag menar!

2011-03-14 @ 22:34:20
URL: http://johanls.blogg.se/
Postat av: Kakan

Håller med dig!

Tror faktiskt inte människorna kan göra så mycket mer heller.

2011-03-15 @ 11:32:44
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0