20 Mars 2011 - Sunny sunday!

Solen skiner och jag är på topp idag, trotts lördagens festligheter :)
Vaknade kl 7:30 imorse och var fruktansvärt pigg så fick anstränga mig till mitt yttersta för att kunna somna om igen. Ville verkligen inte upp så tidigt en söndag kände jag!



Bild på mig och bästa vän igår när vi satt snett i en fotölj och gosa ;)


Får tacka och bocka för en trevlig iallafall
. Massa trevligt folk, skratt, alkoholhaltiga drycker och musik. Kila dock hem rätt tidigt, började må så jäkla skumt fast jag ändå inte drack mycket. Men kom i säng rätt direkt och somnade som ett barn till slut :)
Mer bilder kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Kakan

förlåt för att jag drog så tidigt. men attans va illa jag mådde xD helt insane!

tack iallafall för en bra kväll. <3

2011-03-20 @ 15:32:51
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0