18 Mars 2011 - The return of the snow!

Enda gången SMHI har rätt om vädret, är när det gäller snö!
Vaknade upp till ca 1 dm snö förut, och flingorna är som monster. Tror att alla Norrköpingsbor är rätt så besvikna, liksom jag, när man faktiskt hoppades på att det inte skulle komma mer. Dock är det ju bara Mars, så man ska väl inte förvänta sig för mycket. Men det skulle bli +4 imorgon och +11 på onsdag, så det ligger nog inte kvar så länge! Är väldigt avis på Jimmy som har det bra i Thailand just nu och slipper detta ;P



Men tack vare vädret, så kan jag med gott samvete idag stanna inne och bara ta hand om mig själv!
Funderar på ett varmt, skönt bubbelbad, hårinpackning, fixa naglar och annat sånt småfix. Superskönt!


Förresten, måste ta tag i headerbytet snart! Måste förnya mig lite, men har väldigt ont om ideér just nu, så det kommer när det kommer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0