17 Mars 2011

Skepp O'hoj ädla riddare!

Sov sääämst inatt, och vakna upp till lite halvtaskigt väder. Solen lyser bara lite till och från, men det får duga!
Har precis fått i mig frukost så ska snart ta en dusch för att sen ge mig iväg ut på staaaan. Göra lite bankärenden sen lite andra tråkiga pappersärenden! Sucks to be me, wuääh wuhäää!
Skönt att få sällskap av Djimmyboii iallafall :)


Igårkväll tog jag mina två ytterst hurtiga och friska ben och knallde hem till Djimmy.
Senare anslöt sig bästa vän, och även Björte och Simba! Vi kollade på My sisters keeper, riktigt sorlig film!
Kakan var så söt när tårarna rann på hennes kinder, men..jag förstår henne. Jag satt likadant första gången jag såg den, haha.  Det bjöds även på kycklingsallad av Djimmy!







Det spelades även ett jättekostingt spel på Xboxet....hahah tror alla dog lite när killen i spelet lät massa konstigt och slogs konstigt :D

Nae, lika bra jag gör mig klar så jag kommer iväg :)


Ps. Tänker på Zarah lite eeeextra idag, då hon ska sitta och göra en 5 timmar lång tenta! Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Taxxar! Sitter och förbereder mig lite mentalt just nu och ska starta om ca 1 timma! ^^

2011-03-17 @ 15:11:44
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0